MSZ Ukrainy poinformowało przed chwilą, że "odkłada" mający się odbyć w Jałcie szczyt państw Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej - w proteście przeciwko traktowaniu Julii Tymoszenko - z udziału w konferencji wycofali się przywódcy większości krajów regionu. Przyjazd zapowiadał tylko prezydent Polski Bronisław Komorowski.
-
ahahha
Cnotę sprzedaliśmy a rubla nie zarobiliśmy czyli jak zwykle...
-
w wikipedii jeszcze tego nie ma,czy ktoś mu to powie?
ktoś się odważy?
-
@auror
To gdzie się teraz uda pan Prezydent ?
-
@mw45
Prosto do Moskwy, ostatecznie do Budy Ruskiej.
-
Ooooo...
Na pewno Komorowski przyjął to z bulem.
-
@Redaktor VI
Nasz MSZ powinien wystosować notę protestacyjną. Jesteśmy dużym, europejskim krajem i nikt nie może zabronić kompromitowania się naszemu prezydentowi.
-
@realistka2012
Dobre! :-))
-
Ale sensacja :)
Może ktoś wytłumaczyć a dlaczego szczyt miał się odbyć, skoro frekwencja nie dopisała? No i czy byłoby fair play odmówić przyjazdu współorganizatorowi ME?
Jakie to szczęscie, że PiS-dyplomacja jest tylko w PiS-główkach i nie wprowadza żenady na arenę międzynarodową.
-
bedzie sie teraz działo ;)
"komentatorzy" i "celebryci" z "zaprzyjaźnionych medów" będą musieli się teraz nieźle napocić żeby Gajowy po raz kolejny nie wyszedł na Dyplomatołka.
-
@realistka2012
:DDD
-
@Mr.Spock
towarzyszu medal za czujność dostaniecie, za odwagę - nigdy
-
@
Gdyby tak się stało gdy prezydentem był Lech Kaczyński pisalibyście że Ukraina przestraszyła się groźby wypowiedzi prezydenta na konferencji prasowej.
A poza tym zastanówcie się czy to, że szczytu nie ma jest korzystne dla Polski?
-
@Redaktor VI
UKRAIŃCY NIE CHCĄ SAMEGO KOMOROWSKIEGO
Czyli wyszło jak zawsze. Kolejne "Himalaje" zdobyte przez pana Komorowskiego. Oj, żebyż on na takie dictum nie wyprowadził armat z krzaków!
-
@Łyżka Szumówka
Ty za to masz Virtuti Militari jak w banku :)
-
hahaha, nawet na polowanie gajowego kurtuazyjnie
nie zaprosili.
Nic dziwnego.
Bo to nie gajowy tylko naganiacz polaczkow do odstrzalu.
-
@realistka2012
hehehe
-
@Mr.Spock
prosze wskazac gdzie tu: w notce albo w komentarzach (oprocz panskiego) jest cos o PiSie?
-
@rk1
I ta notka i większość komentarzy tutaj to "Głos PiSu" :)
-
To szczyt!!!
Przeciez pan Bronislaw obiecal, ze przyjedzie i co?
Okazuje sie, ze nie jest az tak waznym gosciem...
Coz, polityka zagraniczna PO doprowadzila do tego, ze licza sie z Polska coraz bardziej...
-
@Mr.Spock
Może ktoś wytłumaczyć a dlaczego szczyt miał się odbyć, skoro frekwencja nie dopisała?
Z pewnością, lecz nie ma wystarczających przesłanek aby Szanowny jeszcze cokolwiek zrozumiał.
-
@Mr.Spock
Spock`o, załatwię Ci Virtitur Miti, nie bój nic, będziesz zadowolony;)
-
@Mr.Spock
No i co się tak głupawo wysilasz człowieku,
tu nie chodzi o żaden PiS,tylko o to,że
Bronek znowu puścił bronka,ot co.
pozdro.
-
@Mr.Spock
> I ta notka i większość komentarzy tutaj to "Głos PiSu" :)
jasne.
sugeruje jeszcze uwzglednic te wszystkie nienapisane komentarze, ktore sa ewidentnym nienawistnym milczeniem PiSu.
zdemaskowac je i sie do nich obiektywnie odniesc.
;)
-
@Mr.Spock
..."Jakie to szczęscie, że PiS-dyplomacja jest tylko w PiS-główkach i nie wprowadza żenady na arenę międzynarodową."
moim zdaniem - żenadą jest pana tok myślenia, ale ma pan do tego prawo, unikałabym tylko takich autorytatywnych stwierdzeń.
-
@rk1
Mr.Spock ma omamy. To chyba trzeba leczyć.
-
@Marlenka
Mr.Spock ma omamy. To chyba trzeba leczyć.
Na obecnym etapie tylko u ortopedy.
-
@Mr.Spock
nie należy się, a nawet jeśli to od pajaca nikt kto ma honor ups chonor nie weźmie
-
@Mr.Spock
{I ta notka i większość komentarzy tutaj to "Głos PiSu" ]
Jesteś osobniku wyjątkowym nieszczęśnikiem.Jesteś osobnikiem żałosnym, bo bezrefleksyjnym.A wiesz kim są osoby bezrefleksyjne? Osoby o dużych niedomaganiach umysłowych...
-
@Mr.Spock
A co ma PIS do tego?Bul chcial sie przejechac na wycieczke do Jalty i nie wyszlo ))))
Nie umiesz pisac na temat??
-
@Mr.Spock
I nic o kaczynskim i, ze on jest za to odpowiedzialny bo to przez niego nie odbyl sie ten szczyt!
Kiedy on przestanie jatrzyc i dzielic europe!
Ukraincy nigdy mu tego nie wybacza!
-
ollal la panie redaktorze VI spock juz pana zapisal do PIS
@rk1
I ta notka i większość komentarzy tutaj to "Głos PiSu" :)
MR.SPOCK435239 | 08.05.2012 12:44
-
@Marlenka
@rk1
Mr.Spock ma omamy. To chyba trzeba leczyć.
MARLENKA02930 | 08.05.2012 12:52
Na leczenie za pozno niestety.
-
Komorowski wyszedł przed orkiestrę.
Jak on teraz wygląda? Nawet Janukowicz nie widzi sensu tego szczytu.
-
PIS kibicuje Niemcom
Dzisiaj przeczytałem, że Jan Tomaszewski będzie kibicował podczas EURO reprezentacji Niemiec
-
Dyplomacja Polski legla w gruzach
To oznacza, ze my nie mamy wogole dyplomacji. MSZ niczego nie uzgadnia tylko sobie gra w gale...
-
hehe...
No, zadałem dwa proste pytania: Może ktoś wytłumaczyć a dlaczego szczyt miał się odbyć, skoro frekwencja nie dopisała? No i czy byłoby fair play odmówić przyjazdu współorganizatorowi ME?
I zamiast odpowiedzi mamy pińcet komentarzy "jakiż tyn Spock je gupi" :)
Ale jaja...
-
Ciekawe kto pierwszy
"da głos" w tej sprawie. Stawiam na Nałęcza.
-
@Mr.Spock
Pisanie i mówienie o PIS w każdym przypadku,nawet gdy temat dotyczy innych spraw,to mania prześladowcza, ciężka choroba z dziedziny psychaiatrii.Najwyższy czas zapisać się do specjalisty,bo będzie za późno.
-
@Mr.Spock
Rozumiem jak bardzo jest Ci przykro. Starasz się nie okazywać tego na zewnątrz, ale ja Tobie współczuję i zapewniam o jedności duchowej:)
-
@
Na Kremlu mają niezły ubaw.
-
@Mr.Spock
hehe...
To zdecydowanie najinteligentniejsza część Twojego komentarza, więc może jednak idź raczej w tym kierunku.
-
Doceńmy grzeczność Ukraińców!
Mogło przecież się zdarzyć, że prezydent Komorowski dotarłby do Jałty i pocałowawszy klamkę powróciłby do Warszawy.
No i ciekawe, czy po tym afroncie Głowa Państwa wraz z Premierem na mecze na Ukrainę nadal wybierają się?
-
@gajan
tak, to patron od spraw beznadziejnych
-
pech Gajowego....
A już chłopina myślał, że się wyłga od roboty ....... a tu niestety.

:)
-
@Mr.Spock
Bidaku, dopadł Cię wirus rudecki:)
-
@gini
Bul chcial sie przejechac na wycieczke do Jalty i nie wyszlo ))))
Cóż tu płakać nad rozlanym mlekiem. Jak to mówią, "Nie ma ma tego złego, co by na dobre nie wyszło". Po co panu Komorowskiego siedzieć w zaduchu i wysłuchiwać nudnych przemówień ukraińskich bojowników o wolność i demokrację, skoro w Polsce może realnie wspomóc swojego przywódcę partyjnego, któremu rządzenie Polską idzie jak przysłowiowy "sierp z d...y", choćby poprzez bliższe zainteresowanie się na przykład tą sprawą:
-
@gajan - pierwszy Kuźniar ;)
"Odłożenie w czasie szczytu w Jałcie przez władze Ukrainy to sukces Polski, a nie krajów, które spotkanie postanowiły zbojkotować - mówi Gazeta.pl prof. Roman Kuźniar, doradca prezydenta ds. polityki zagranicznej"
no to juz wiemy - TO SUKCES POLSKI !
hahaha !
-
Jarosław Kaczyński
Dzięki Panu, Panie Prezesie zdecydowano się odwołać szczyt w Jałcie.
To byłaby dopiero kompromisacja.
Sam Bul.
P.S.
Spoko koko, bolejący coś wymyślą na usprawiedliwienie.
P.S.II
Piłka poleciała zbyt wysoko, dla niektórych POzer.ów.
-
Blamaż Komorowskiego "przykrył" MR. SPOCK.
Troll zdominował dyskusję.
-
do autora.
Europa zbojkotowała Janukowycza a Janukowycz zbojkotował Bronko Billa. Tyle w temacie.
-
@Friant
dokladnie. jest sprawnym trollem.
-
@Mr.Spock
Frekwencja nie dopisała? Odpowiedż jest jedna. Bo, miał przyjechac, historyk:)) Pan Komorowski.
-
@Mr.Spock
1) Szczyt powinien się odbyć ponieważ miał na nim być Prezydent Komorowski
2) Było by fair play, ponieważ polityka to nie sport. Oraz, obrona praw człowieka więcej znaczy niż igrzyska.
-
@Wataha
prosze dac link do tego wiekoopomnego stwoerdzenia
-
@rk1
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11679964,MSZ_Ukrainy__Szczyt_Europy_Srodkowej_w_Jalcie_odlozony.html
-
@Friant
a tam zdominował, raczej pobudził jaka tu może byc dyskusja, o czym/ O wpadce kolejnej bula? Dzięki Spock pośmiać się można było patrząc na twoją gimnastykę.
-
@Wataha
juz to biore do siebie :-0)
-
@Wataha
> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11679964,MSZ_Ukrainy__Szczyt_Europy_Srodkowej_w_Jalcie_odlozony.html
MSZ Ukrainy: Szczyt Europy Środkowej w Jałcie odłożony.
Kuźniar: "To sukces Polski"
no i wszystko jasne. i nastepny sukces :DDD
dzieki ;)
-
@recma
"1) Szczyt powinien się odbyć ponieważ miał na nim być Prezydent Komorowski"
?
Widzę, że Tworzysz jakieś nowe definicje.
"2) Było by fair play, ponieważ polityka to nie sport. Oraz, obrona praw człowieka więcej znaczy niż igrzyska".
Komorowski jest w tym przypadku pomiędzy młotem i kowadłem. Wybrał udział, co jest lepszym rozwiązaniem, gdyż było jasnym i logicznym, że ze względu na odmowę porzyjazdu części gości, szczyt się nie odbędzie - to się nazywa właśnie dyplomacja.
-
@Friant
"Troll zdominował dyskusję".
Troll? Zadałem merytoryczne pytania, a dyskusję zdominowały wyzwiska pod adresem Mr.Spocka.
-
@Wataha
Jeśli Roman Kuźniar rzeczywiście tak powiedział, to jest durniem i natychmiast powinien przestać doradzać Komorowskiemu. Chyba, że "similis simili gautet".
-
@Mr.Spock
to się nazywa właśnie dyplomacja.
Tiaa..... Komiksowa;)
-
autor
No i bardzo dobrze.
Janukowycz ma opinię człowieka mściwego; zapamięta, kto zbojkotował a kto chciał przyjechać. "Papugowanie" Niemiec nie zawsze popłaca.
O czym przekonają się państwa Europy Środkowo-Wschodniej.
-
no to
drugiej Jałty nie będzie?
-
@Mr.Spock
Masz przerwę w kserowaniu u swojej mistrzyni, padawanie ?
-
@polonia
Janukowycz ma opinię człowieka mściwego; zapamięta, kto zbojkotował a kto chciał przyjechać.
Czyli dzięki bulowej dyplomacji Ukraina nam w tym miesiącu wojny nie wypowie ???
Dzięki Bogu !!!
-
@Kisiel
spokojnie dajmy im czas ..... nadrobią na 100%
-
@Mr.Spock
A czy Prezydent Komorowski to mało????
Co mnie obchodzi młot i kowadło!!!
Co jest ważniejsze powtarzam, igrzyska czy Obrona Praw cCzłowieka???
-
@polonia
O czym przekonają się państwa Europy Środkowo-Wschodniej.
Kiedy?
-
@All
Bronek powinien pojechać do Jałty bez względu na wszystko, tam z Janukowyczem przy secie i galarecie wspólnie ponarzekają na ciężką dolę przydupasa Moskwy.
-
@Kisiel
drugiej Jałty nie będzie?
No nie wiem, ponoć do trzech razy sztuka.;)
-
@polonia
zapamieta ale także to, kto jest tchórzem i z kim nie należy sie liczyć. A jak Janukowycz będzie chciał ubić z kimś interes to znaczenie bedzie miało kto czym czym dysponuje, a nie czy kiedyś coś tam zbojkotował.
-
@Mr.Spock
I zamiast odpowiedzi mamy pińcet komentarzy "jakiż tyn Spock je gupi" :)
Ja się dołączę ,,bo niestety jesteś głupi,,
-
@Friant
Kuźniar to dopiero poczatek - wskazał kierunek narracji - "odwołanie czyli sukces Polski", w domyśle sukces dyplomacji Bronka i Donka - wieczorem w mediach należy się spodziewać zalewu "niezaleznych komentatorów" cmokających z zachwytu nad skutecznościa naszej polityki zagranicznej.
-
@recma
"Co mnie obchodzi młot i kowadło!!!"
O właśnie: to jest PiS-dyplomacja :)
-
Ale jaja
No i proszę. Ukraina postanowiła sama zbojkotować szczyt w Jałcie. A co na to nasz pieszczoch prezydent, który prawdopodobnie zdążył już spakować walizki i ucałować na pożegnanie żonkę.
-
@5678
:-)
Fakt. Maja co sobie opowiadac!
-
@legionnaire, Władca Kiru
Słyszałem, że kiedy historia się powtarza to w wersji kabaretowej.
-
Straszliwy Cios
Wielki cios dla Polski! Jak można było nie pozwolić Prezydentowi tam jechać, by znów porządnie się najadł i wyrwał komuś kieliszek? Toż to wbrew polskiej racji stanu.
-
@Mr.Spock
Juz i tak dzisiaj Kuzniara nie przebijesz wiec smialo mozesz barc wolne od blogowania...
-
@all
> SZCZYT W JAŁCIE ODWOŁANY. UKRAIŃCY NIE CHCĄ
> SAMEGO KOMOROWSKIEGO
Dobrze, że wcześniej wypowiedział tę wiekopomną, złotą myśl:
/Bronisław Komorowski/ O ile to spotkanie w Jałcie będzie miało miejsce, to zamierzam wystąpić z takim jednoznacznym przesłaniem do władz ukraińskich i do wszystkich sił politycznych, łącznie z ugrupowaniem na czele, którego stoi Julia Tymoszenko; z apelem o zlikwidowanie - w moim przekonaniu - źródła dzisiejszych problemów i złego wizerunku Ukrainy w Europie, jakim jest możliwość skazywania za błędne, może nawet szkodliwe decyzje natury politycznej na karę więzienia.
Pozostaje mieć nadzieję, że pomimo odwołania wspotkania w Jałcie, nie tylko Miliony Polaków(TM), ale i cały świat zrozumie, że nie powinno się wsadzać do więzienia za błędne, może nawet szkodliwe decyzje natury politycznej, bo prawdopodobieństow skopania skazanego rośnie.
PS Głosować na Komorowskiego i kolegów głosować można bezkarnie nadal.
PS2 /autopromocja ;-)/
http://dzierzba.salon24.pl/415164,gdyby-nie-zostala-skazana-nie-bylaby-lana
-
@Friant
W rzadnym wypadku, Pan Prezydęt mósi mnieć tło, na kturym mugłby błyszczeć.
-
@Kisiel
Liczyłem na kolejne kalambury słowne Gajowego ..... a tu takie rozczarowanie :)
-
@romb - ale agentura by szydere odstawiala, zapluliby sie..
gdyby prezydentem byl Lech Kaczynski..
-
@AlexanderHamilton
Gdzie tam kieliszek ..... raczej bukłak wina ! :D
-
@AlexanderHamilton
> Wielki cios dla Polski! Jak można było
> nie pozwolić Prezydentowi tam jechać
Przywódcy, którzy zbojkotowali szczyt w Jałcie to kaszaloty! Podaj dalej! :-P
-
@Mr.Spock
> Jakie to szczęscie, że PiS-dyplomacja jest
> tylko w PiS-główkach
O, jako pierwzy sprowadziłeś temat do PiS-u! Wygrałeś!
-
wszystko przez Kaczyńskiego ?
!!??
-
@Władca kiru
Czyli dzięki bulowej dyplomacji Ukraina nam w tym miesiącu wojny nie wypowie ???
Dzięki Bogu !!!
-----------------------------------------------------------------------
Zazwyczaj pomijam "komentarze" @Władca kiru, ponieważ stanowią zwykłe trollowanie, nie komentarze.
Przypominają mi nieodparcie produkcje p-osła Hoffmana.
Dlatego jedynie poproszę: nie komentuj moich komentarzy.
Nigdy nic merytorycznego w Twoim wydaniu nie przeczytała; starannie omijam Twoje wypowiedzi; bądź wspaniałomyślny i pomijaj moje.
-
@dzierzba
:))))
-
@Czerwona
Kiedy?
------------------------------------
Może jutro, może za kilka lat.
Jak to w polityce.
Ukraina zapamięta, jak sądzę, kto im "robił koło pióra".
Kto wie, kiedy nam sie przyda poparcie Ukrainy.
-
Uwaga!!!
Zbojkotowany Komorowski zapowiedział, że jutro złoży władzom ukraińskim wniosek o zmianę przepisów prawa w tym państwie. Wygląda na to, że Pan Komorowski próbuje ingerować w wewnętrzne sprawy tego państwa. Czy taka ingerencja może wywołać wojnę z Ukrainą? Do tej pory tylko Mecierewicz był oskarżany o nawoływanie do wojny. Widać jednak że to jakaś epidemia. Tylko patrzyć, jak prezydent Komorowski podejmie próbę zmuszenia do zmiany systemu prawnego w kolejnych europejskich państwach. Rozochocił się nam nasz Pan prezydent jako oberlegistrator!
-
Wot,maładiec!
Szkoda, wielka szkoda! Nie będziemy mogli się z dumą pochwalić, że tylko nasz prezydent szczytował w Jałcie.
-
@5678
przydupasa Moskwy.
------------------------
Nieładnie tak o Panuprezesuzbawpolskę pisać.
Oj, nieładnie.
-
@Wataha
A jak Janukowycz będzie chciał ubić z kimś interes to znaczenie bedzie miało kto czym czym dysponuje, a nie czy kiedyś coś tam zbojkotował.
---------------------------------------------------------------------
Polityka to interesy. Zgadza się.
Jaki interes ma Polska, by bojkotowac Ukrainę?
-
@romb
"A poza tym zastanówcie się czy to, że szczytu nie ma jest korzystne dla Polski?"
Dla jakiej Polski? Jakie znaczenie dla Polski miałby taki szczyt?
Po kolei - wszystkie zalety takiego szczytu ...?
Wspólne zdjęcia Komoruskiego z Merkel i kupą?
Czy kolejna "propozycja" sfinansowania czyjegoś deficytu budżetowego z naszych podatków?
Lepiej niech "nasze" tuzy polityczne zostaną na podwórku i reżyserują kolejny odcinek serialu komediowego pt. "Zielona wyspa".
Może tym razem wystąpi Magda Gessler i nauczy obywateli jeść dwoma wielcami.
-
@romb
> Gdyby tak się stało gdy prezydentem był Lech Kaczyński
Gdyby twoja stara nie miała wąsa, byłaby kobietą.
-
@karamboli
"Europa zbojkotowała Janukowycza a Janukowycz zbojkotował Bronko Billa. Tyle w temacie."
Gdy ktoś znieważy chama, ten, w rewanżu kopnie psa.
-
@polonia
Jaki interes ma Polska, by bojkotowac Ukrainę?
------------------
Trolico: zapamietaj sobie Polska nie bojkotuje Ukrainy tylko politycy europejscy, do ktorych, jak widac Komorowski sie nie zalicza, bojkotuja Janukowycza.
Teraz jasne?
-
All
Po doznanym łomocie Mr.Spock zasłabł. Przysłano zastępstwo w osobie
Polonii. Z całym szacunkiem, to już nie ta klasa.
-
@polonia
Byłoby świetnie, gdyby przywódcy Państwa Polskiego mieli długofalową wizję polityki zagranicznej, ale na razie mamy do rozwiązania pewne problemy tu i teraz...i jak wyjść z tego "z twarzą"?
-
@teodor49
"Z całym szacunkiem, to już nie ta klasa."
Klasa - hehe :)
Oksymoron jednowyrazowy - Jesteś Mistrzem :)
-
Ja się Ukraińcom nie dziwię
Gdyby szczyt doszedł do skutku byłby wielką kompromitacją.
-
@teodor49
> Po doznanym łomocie Mr.Spock zasłabł. Przysłano
> zastępstwo w osobie Polonii. Z całym szacunkiem,
> to już nie ta klasa.
Niby inna, ale też specjalna. W jednej szkole nie da się inaczej :)
-
@dzierzba
Dzierzbo:)
-
@teodor49
A ta "polonia" to na wschodzie, za Bugiem raczej mieszka :)
-
@rymplum
Trolico: zapamietaj sobie Polska nie bojkotuje Ukrainy tylko politycy europejscy, do ktorych, jak widac Komorowski sie nie zalicza, bojkotuja Janukowycza.
Teraz jasne?
----------------------------------------------------------------
Zapamietaj sobie raz na zawsze nie pisać do nikogo per "trolico" jezeli nie masz merytorycznie racji.
Zasiegnij u madrzejszych od siebie informacji o zjawisku trollowania.
Powyżej masz mnóstwo "komentarzy"pisolubnych, które to "komentarze" podpadaja pod trolling.
Z Twoimi włącznie.
Co do polityków europejskich: kiedy ich decyzje są na rękę pisiaczkom-sa to poltycy europejscy.
Kiedy panuprezesu nie pasują - są socjalistycznymi lemingami.
Do wyboru.
Dla mnie to żaden argument.
Dla mnie liczy się interes Polski, nie interes (sic!) panaprezesazbawpolskę i jego przyd...ups! akolitów.
-
@dzierzba
/Bronisław Komorowski/ O ile to spotkanie w Jałcie będzie miało miejsce, to zamierzam wystąpić z takim jednoznacznym przesłaniem do władz ukraińskich i do wszystkich sił politycznych, łącznie z ugrupowaniem na czele, którego stoi Julia Tymoszenko; z apelem o zlikwidowanie - w moim przekonaniu - źródła dzisiejszych problemów i złego wizerunku Ukrainy w Europie, jakim jest możliwość skazywania za błędne, może nawet szkodliwe decyzje natury politycznej na karę więzienia.
O, to wielka szkoda, że do spotkania nie dojdzie, bo po takim wstępie mozna by się spodziewać wielu innych trafnych spostrzeżeń.
Nasz Pą Presidą czyni nasze życie znacznie weselszym, niż mogłaby to sobie uroić nasza skromna wyobraźnia.
-
@polonia
Kuzniar uznal odwolanie spotkania za sukces czyli Prezydent Komorowski tez tak uwaza. Czyli wszyscy oprocz ciebie uwazaja to za sukces. Jesli wszyscy ci mowia, ze nie masz racji to sie nie upieraj bo wyjdziesz na glupka. Taka moja dobra rada...
A teraz idz i kury wyprowadz coby sie wyszczaly...
-
@Czerwona
Czy maja wizję polityki zagranicznej długo- czy krótkofalowa - nie wiem.
Wiem, że pani z warkoczem nagrabiła, wiem też, że jej samopoczucie nie jest warte polskich interesów. Wiem też, że w innych krajach dzieje się wiele wiecej niesprawiedliwości i jakoś ci europejscy politycy nie szafują wobec nich bojkotami.
Ważne, by dbać o nasz, polski interes.
W końcu Ukraina to nasz sąsiad, duży rynek zbytu.
-
@
"Przyjazd zapowiadał tylko prezydent Polski Bronisław Komorowski."
Bardzo zła wiadomość! Pewnie Alex Diziz już pisze notkę, jak Ukraina wycha Ukrainę w ręce Rosji. Czy jaki tam dziś przekaz w gazecie i tvn24 ;)
-
@polonia
"Co do polityków europejskich: kiedy ich decyzje są na rękę pisiaczkom-sa to poltycy europejscy. Kiedy panuprezesu nie pasują - są socjalistycznymi lemingami. Do wyboru".
hehe...
No bo PiS-lemingi zawsze wiernie za Prezesem :)
Jak trzeba to Zachód zgnilizną, dekadencją i ZSRR-bis, jak trzeba to normalnym cywilizowanym krajem, a zachodni politycy raz ciemiężącymi Europejczyków sługusami Moskwy, raz obrońcami praw człowieka.
Tak jak twierdzi wywczas: Dom Wariatów :)
-
@dzierzba@teodor49
> Po doznanym łomocie Mr.Spock zasłabł. Przysłano
> zastępstwo w osobie Polonii. Z całym szacunkiem,
> to już nie ta klasa.
Niby inna, ale też specjalna. W jednej szkole nie da się inaczej :)
-------------------------------------------------------------------------
Szanowni uważają ten trollowy bełkot za łomot?
Cieszą się, jak dzieci, że Komorowski nie pojedzie na odwołany szczyt.
Jak dzieci.
Przysyłanie zastępstwa jest wśród was czymś normalnym, jak widzę i czytam.
W pisiowych móżdżkach nie mieści się, że są ludzie normalnie serfujący w sieci, nie zadaniowe głupki?
Współczuję panom, robota niezbyt teges a i wpisy panów świadczą o niewolniczej wręcz robocie.
Ale uszy do góry, nie każdy jest tu w pracy. Może i wy znajdziecie lepszą robotę.
-
@legionnaire
A ta "polonia" to na wschodzie, za Bugiem raczej mieszka :)
-------------------------------------------------------------
Nie udało sie. Kombinuj dalej.
-
@Marlenka
To taki niezaspokojony omamista
-
@rymplum
Kuzniar uznal odwolanie spotkania za sukces czyli Prezydent Komorowski tez tak uwaza. Czyli wszyscy oprocz ciebie uwazaja to za sukces.
-------------------------------------------------------------------
Nie interesuje mnie zdanie Kuźniara, wyobraź sobie. Nawet nie mam tv podłączonej a tylko tyle jej (tv) widzę, co w internecie czasami.
Poza tym, nie piszę o tym, czy odwołanie to sukces, czy porażka.
Mnie interesuje tylko to, że Polska w osobie Komorowskiego nie "olała" Ukrainy.
I to, że może nam się to kiedyś przydać.
-
@Mr.Spock
Tak jak twierdzi wywczas: Dom Wariatów :)
-------------------------------------------------
E, tam. Muszą nadążać za zbawcą a to nie jest takie proste.
Stąd to wrażenie wariactwa.
Im myśleć nie kazano. Wstąpili na działo...:)))
-
@polonia
A Ty na jakie szczyty wstępujesz aby osiągnąć taki poziom głupoty?
-
@polonia
" Wstąpili na działo...:)))"
:))
-
@
Prosta sprawa - politycy zachodni przynajmniej dobrze udają bojkot. Kaczyński sprytnie ogrywa Tuska i Komoruska. Ale Komorusek chce jechać na szczyt. Tylko, że szczyt jest odwołany, bo przecież nie będą go robić dla Gajowego. Zbyt mało znaczy.
Mógł to przewidzieć, a tak wyszedł na idiotę.
-
@Mr.Spock@polonia
"Przywódcy, którzy zbojkotowali szczyt w Jałcie to kaszaloty! Podaj dalej!"
----------------
Podajcie swojej "mistrzyni" padawany, może spłodzi kolejny bełkotliwy wpis :)
-
@polonia
przydupasa Moskwy.
Sowieckie służby specjalne (KGB i GRU) utworzyły i ściśle kontrolowały wojskowe służby specjalne PRL. Tak było w latach 40. i nie uległo to zasadniczej zmianie do 1989 r.
W Zarządzie II Sztabu Generalnego oraz w Wojskowej Służbie Wewnętrznej służby sowieckie miały swoje stałe przedstawicielstwa, w których umieszczani byli rezydenci GRU i KGB. Także na poziomie struktur terenowych WSW nawiązane były stałe kontakty z oficerami GRU, którzy ochraniali poszczególne jednostki wojsk radzieckich. Mieli oni swobodny dostęp do kadry kontrwywiadu i wywiadu wojskowego PRL oraz do ich bazy operacyjnej, w tym do dokumentów operacyjnych, lokali konspiracyjnych, osobowych źródeł informacji oraz do informacji o pozostałych współpracownikach.
-
@polonia
Owszem, Polska nie olała Ukrainy.
Ale Ukraina olała Komorowskiego - co już nie dla Polaków takie miłe, bo to w końcu gość co pełni (fakt, że nieudolnie) funkcję Prezydenta RP. Dla tych myślących Polaków oczywiście nie jest miłe, bo leming wszystko łyknie, nawet gaz dwa razy droższy niż dla reszty Europy...
-
Polonia 15:00
Nastąpiło nieporozumienie, nie ekscytujcie się tak, nikt nie kwestionuje
Waszej capacitas. Mr.Spock to zasłużony towarzysz i ofiarny społecznik,
niekwestionowany autorytet blogosfery, a Wy dopiero terminujecie.
Ważne w tej całej dyskusji jest to, iż jestesmy zgodni co do unikalnego
formatu naszego Bula.
-
Łączę sie w bulu...
...z Panem Prezydentem. Taaaakie upokorzenie. Nie pozwólmy na lekceważenie naszej Głowy.
Na pociechę mamy chociaż to, że jest z nami również prezydent Litwy.
To może być ciekawy trop w poszukiwaniu przyczyn ostatnich napiętych stosunków z Litwą.
Czyżby Komorowski i Grybauskaitė grali w jednej drużynie?
Nie środkowoeuropejskiej drużynie, dodam dla jasności.
-
@polonia
> Szanowni uważają ten trollowy bełkot za łomot?
> Cieszą się, jak dzieci, że Komorowski nie
> pojedzie na odwołany szczyt.
> Jak dzieci.
E tam. Cieszymy się (faktycznie, jak dzieci), że aż z dwoma tuzami intelektu pokroju myster spoka i twojego dane nam jest pod tą niewinną notką obcować.
-
@skalpel 14:55
W radiowej trójce Hofman dziś mówił, że miał się pojawić jeszcze prezydent Mołdawii, no i niefart-bo 3 do pół litra to już przesada ;)
-
@olas
O Boże, ten nasz Bronek to jak pijane dziecko we mgle!
-
@Autor+All
"SZCZYT W JAŁCIE ODWOŁANY. UKRAIŃCY NIE CHCĄ SAMEGO KOMOROWSKIEGO"
A Tusku nie chce się pchać???
Oooo.....szkoda
Mogliby polecieć razem tylko czy to dyplomatycznie?
Eeee..tam razem.
Niech Arabski rozdzieli im wizyty tylko drugiej Tutki już nie ma :(
-
@dzierzba
".. Obawiam się tego rajfurstwa atramentu i słów, tego morza języków liżących dupę ......."
Julio Cortázar
chciało by się dodać: "... dupę Gajowego" :)))))
-
@PiSmaker
Może się zdarzyć, że pRezydent gdzieś poleci.
-
@Mr.Spock
Może ktoś wytłumaczyć a dlaczego szczyt miał się odbyć, skoro frekwencja nie dopisała? No i czy byłoby fair play odmówić przyjazdu współorganizatorowi ME?
Jakie to szczęscie, że PiS-dyplomacja jest tylko w PiS-główkach i nie wprowadza żenady na arenę międzynarodową.
Pisanie i mówienie o PIS w każdym przypadku,nawet gdy temat dotyczy innych spraw,to mania prześladowcza, ciężka choroba z dziedziny psychaiatrii.Najwyższy czas zapisać się do specjalisty,bo będzie za późno.
AMRA
"To jest PiS(kura) panie generale"
-
@supernova
"Czyżby Komorowski i Grybauskaitė grali w jednej drużynie?"
Może i tak być. W tym kontekście życiorys pani Grybauskaitė nabiera znaczenia...
opis odsyłacza
"W 1983 ukończyła studia ekonomiczne na Uniwersytecie Leningradzkim, a w 1988 uzyskała stopień kandydata nauk ekonomicznych (odpowiednik stopnia doktora) w Akademii Nauk Społecznych przy KC KPZR w Moskwie. "
"Po ukończeniu studiów wróciła na Litwę i przez kilka miesięcy pełniła funkcję sekretarza w Litewskiej Akademii Nauk. W latach 80. była wykładowcą ekonomii politycznej w Wyższej Szkole Partyjnej w Wilnie."
-
to trochę głupio, bo
nasz pan prezydent pewnie już 'zabulił' za bilet i hotel. W 'Japoni' to by zwrócili, a tu nie ma 'nadzieji'.
-
@Semafor
> W 'Japoni'
W Japońji
-
@Polo80
A Ty na jakie szczyty wstępujesz aby osiągnąć taki poziom głupoty?
----------------------------------------------------------------
Kolejny, bezsensowny wpis. Zwykły trolling.
Dowiedź mojej głupoty a może nie okażesz się jeszcze jednym zadaniowym.
Chociaż widać, że chyba jednak wysunięty na placówkę.
-
@polonia
Czy ta POLONIA to nie jest przypadkiem "z poza gór i rzek".
-
@gini
Na leczenie za pozno niestety.
--------
Ja jednak wierzę w ludzi.
Nikogo nie skreślam!
Mr Spock też się uleczy.
Trzeba Mu dać tylko więcej czasu, aby zrozumiał otaczającą Go rzeczywistość!
Wszyscy powinniśmy Mu życzyć, aby się uleczył!
-
@skalpel
Ale Ukraina olała Komorowskiego - co już nie dla Polaków takie miłe, bo to w końcu gość co pełni (fakt, że nieudolnie) funkcję Prezydenta RP. Dla tych myślących Polaków oczywiście nie jest miłe, bo leming wszystko łyknie, nawet gaz dwa razy droższy niż dla reszty Europy...
--------------------------------------------------------------------
Szczyt krajów Europy Środkowo-Wschodniej z dwoma krajami byłby śmieszny.
Dobrze, że odwołali wobec bojkotu innych krajów.
Dobrze, że Polska wyraziła chęć uczestniczenia.
Myślę, że Ukraina zapamięta to.
-
@teodor49
a Wy dopiero terminujecie.
Ważne w tej całej dyskusji jest to, iż jestesmy zgodni co do unikalnego
formatu naszego Bula.
--------------------------------------------------------------------------
Sorry, ale z komuchami się nie zadaję.
Mama mi zabroniła.
Wy - możecie.
-
@dzierzba
E tam. Cieszymy się (faktycznie, jak dzieci), że aż z dwoma tuzami intelektu pokroju myster spoka i twojego dane nam jest pod tą niewinną notką obcować.
------------------------------------------------------------------
Obcujcie, na zdrowie.
Może i wam coś się udzieli, kto wie?
-
@mab
"Nie będziemy mogli się z dumą pochwalić, że tylko nasz prezydent szczytował w Jałcie."
Ależ dlaczego Mab? No dobra, odwołali spotkanie ale co to Bronkowi przeszkadza? - niech jedzie :) W sumie co to za róznica...
-
@Wataha 12:34
Za późno, wyszedł.
-
@polonia
Zabieranie głosu jednocześnie na kilku wątkach trąci grafomanem ....,a może jedynie jest chęcią zaistnienia ?

A może "polonia" zechce sama coś napisać ?? Czy to może zbyt trudne wyzwanie ? Może są jakieś obawy, że nie będzie zrozumienia ? :)
-
@Wataha
Ile ci za to płacą
-
@Natenczas Wojski...
Ile ci płacą
-
@
A co wolicie samobója bojkot własnej imprezy byłby źle widziany na świecie.
Co innego z punktu widzenia Niemiec?....
-
@waw75
"niech jedzie :) W sumie co to za róznica..."
Niech się wreszcie naje i napije do syta. W końcu - cóż może być w życiu takiego, dajmy na to prezydenta ważniejszego ;)...
-
@Wataha re: Kuźniar
No to Nałęcz go pogrzebał:
"Prezydent Komorowski był gotowy jechać do Jałty i publicznie zaapelować do wszystkich: partii rządzących i do opozycji, żeby zmienić artykuł kodeksu karnego, który pozwala karać za działalność polityczną jak za przestępstwo. To otworzyłoby drogę do uwolnienia Julii Tymoszenko. Jeśli byłaby taka wola polityczna, to wystarczy kilka tygodni. Ważne byłoby już same rozpoczęcie tego procesu.
Po nieoczekiwanej - tuż przed 12. czasu polskiego - wiadomości o odwołaniu szczytu w Jałcie prezydent Komorowski zwołał na środę specjalną konferencję prasową, na której przedstawi swoje propozycje dla ukraińskich władz."
http://wyborcza.pl/1,75248,11682114,Nalecz_zaklada_koszulke__Uwolnijcie_Tymoszenko_.html#ixzz1uHuja0Qs
...........................................................
Jutro kolejny odcinek kabaretu.
Kaśka
-
@
A jeśli chodzi o samego Gajowego to pamiętajcie o jednym :
:)
-
Autor
Informacja jak informacja - wniosek w tytule durnowaty
-
Szkoda...
To by było nawet wzruszające. Taki samotny czerwony żagiel...
-
@Mr.Spock
No i czy byłoby fair play odmówić przyjazdu współorganizatorowi ME?
====================================================================
No, proszę sierotki Marysi, albo się ma te zasady i broni się praw człowieka albo się ich nie ma. I mistrzostwa, nawet Europy, nie mają tu nic do rzeczy. Kuma sierotka?
-
@Redaktor VI
szczyt ... buractwa
znowu się ćwok skompromitował
Amerykanie mają Baracka
Egipcjanie mieli Mubaraka
A my mamy buraka
:(
-
@waw75 i Martinezo
Otóż, waw75 i Martinezo, jest różnica. Gdyby pojechał mimo odwołanego szczytu, to byłaby "travaille privaite", a u Bronka z francuzczyzną nietęgo, bo on "we francyji sjemnatcat let nie pozostawal". No i szczytować w grupie rażniej, bo "wespół w zespół żądz moc móc wzmóc".
-
KOKOKOKO Bronek spoko
Niech sobie burak wręczy order Orła Białego i niech już nigdzie nie jeździ odśpiewywać dyplomatycznych "kokokok Bronekn spoko"
-
@erin
No, proszę sierotki Marysi, albo się ma te zasady i broni się praw człowieka albo się ich nie ma. I mistrzostwa, nawet Europy, nie mają tu nic do rzeczy. Kuma sierotka?
---------------------------------------------------------------
Jak zasady, to zasady: gdzie bojkot Chin w wykonaniu panaprezesu?
Gdzie obrona praw chińczyka? albo się ma te zasady i broni się praw człowieka albo się ich nie ma.
Kuma przydupasiątkopanaprezesowe czy nie kuma?
-
@Mr.Spock
W polityće nie istnieje pojęcie żenada, zastępuje je słowo "nieskuteczność". Po za tym tezy jak zwykle Panie Halicki, Graś czy inny.... PiS be, PO cacy. Choćby nie wiem jąką głupotę palną polityk PO, to i tak winny PiS albo inna cholera. Oni bez skazy. Brak słów. A przeca Pą Prezydą miał jechać by nie urazić społeczeństwa Ukrainy i co społeczeństwo go olało?
We wszystkich wywiadach jak mantrę PO politycy powtarzali, społeczeństwo Ukrainy to, społeczeństwo tamto. Słowa klucze to ich specjalność.
-
@Mr.Spock
A tobie zawsze "ciepły deszcz" po oczach zacina ....czy nigdy nie poczujesz, że to poprostu M O C Z ? "moderatorze" Zła !!!
-
@dzierzakm
Czy utrzymywanie na wodzowskim stołku szefa partii która przegrywa 6 razy z rzędu wybory to żenada czy nieskuteczność?
-
Szanowni Państwo
Co chcecie od naszego Prezydenta.
Przecież on tam chce pojechać jako mąż opatrznościowy.
W Polsce zrobił już wszystko, teraz kolej na pomoc sąsiedzką.
www.bankier.pl/wiadomosc/Komorowski-chce-zmiany-prawa-na-Ukrainie-2537706.html
-
"Bul" znowu wyskoczyl przed szereg
i dostal po lapach.Teraz bedzie sie slizgal jak z tego wyjsc z "tfarzom"i bedzie przedstawial Ukrainie swoje "zlote mysli"typu,ze "woda splywa do morza"itd.
-
Jednym slowem - udal sie nam pan prezydent!
Dziwne tylko, ze ci wszyscy zakompleksieni i wiecznie wstydzacy sie za poprzedniego prezydenta, teraz sie nie wstydza. Nie podnosza wrzasku, ze taki prezydent wstyd Polsce przynosi, a to teraz dopiero trzeba krzyczec.
-
@lem
"moderatorze" Zła !!!"
O, coś nowego :)
Lemie kochany, samo Ci to zaćwierkało w główce, czy to praca zbiorowa?
Pozdrawiam serdeńko!
-
@romb
A co to ma do tematu notki? Jest Pan w stanie to wyjasnic? Bo to jest taki argument jak "spotkanie odwolano bo Ukraina nie jest w stanie zapewnic tony kryla dla pani prezydentowej komorowskiej"
I w zwiazku z tym nie moze godnie przyjac prezydenckiej pary...
Chce Pan ze mna w ten sposob rozmawiac?
Bardzo prosze!
-
@romb
Czy utrzymywanie na wodzowskim stołku szefa partii która przegrywa 6 razy z rzędu wybory to żenada czy nieskuteczność?
__________________________________________________
stań przed lustrem , spójrz głęboko w swoje oczy i powtórz głośno kilka razy...w Rosji wybory do dumy i na urząd prezydenta przebiegają bez fałszerstw . Putin zostaje kolejny raz wybrany znaczną większością zadowolonych z jego rządzenia .
potem powtórz ćwiczenie zamieniając Putina na Tuska.
-
mr.spock
Masz racje ,a teraz zadowolony udaj sie na papierosa i nie zanieczyszczaj tutaj powietrza.
-
@Kisiel
"no to
drugiej Jałty nie będzie?"
Będzie. Jak się skończy Teheran.
-
@Mr.Spock
"KOCHANIEŃKI" większego indywidualisty niż ja, nie ma na całym salonie i w całych poboczach blogosfery. Widzę, że większego orędownika zaprzaństwa w fałszowaniu rzeczywistości, niż ty, nie ma z kolei w całej blogosferze. No może przesadzam....bo jest jeszcze poza tobą sporo draństwa i aroganckich osobników na usługach zła. Omijam jednak ten margines dla komfortu dobrego samopoczucia...
-
tak, oczywiście
SZCZYT W JAŁCIE ODWOŁANY. UKRAIŃCY NIE CHCĄ SAMEGO KOMOROWSKIEGO
Szczyt państw Europy Środkowej oczywiście mógłby się przecież odbyć, ale się nie odbędzie, ponieważ władze Ukrainy nie chcą 'samego Komorowskiego'. Brawo panie Redaktorze VI. A gdzież się pan uczył rzetelnego informowania!?
-
@lem
""KOCHANIEŃKI" większego indywidualisty niż ja, nie ma na całym salonie i w całych poboczach blogosfery".
Muszę Cię zmartwić, ale znam co najmniej dwóch większych: tego i tego :)
-
@rymplum
Ratujmy kryla.
To hasło przyświecało pewnie mądrym przywódcom Europy. :)
-
@Pan Toflarz
tam nie ma tego "wynikania". wyraz "poniewaz" Pan toflarz dolozyl od siebie i sie pozajaczkowalo.
wiadomo ze chodzi o to iz szczytowania nie bedzie, bo nie ma z kim. a tylko z Komorowskim szczytowac za bardzo nie ma sensu.
-
@zwyczajna kobieta
"no to
drugiej Jałty nie będzie?"
Będzie. Jak się skończy Teheran.
.......................................................
Krótko i węzłowato - a jakże celnie!
Kaśka
-
@większość
Jesssusicku, z jaką ja przyjemnością obejrzę wasze miny, jak wybierzemy Komorowskiego na drugą kadencję :) No chyba, że Tusk zechciałby kandydować... wtedy... też :D
-
@Wszyscy
... ludzie, dajcie sobie spokój z Mr Spockiem i Polonią. Nie poniżajcie się odpowiadająć im. Przeciąganie dyskusji z nimi, to dostosowanie się do ich trollerskiego poziomu.
Po tej wiadomośći: SZCZYT W JAŁCIE ODWOŁANY. UKRAIŃCY NIE CHCĄ SAMEGO KOMOROWSKIEGO - zapytam. Czy polskie MSZ jeszcze istnieje?, Czy pan Sikorski ciągle jeszcze jest ministrem tego urzędu?. Co on robi i co robią jego urzędnicy? Za co biorą pieniądze?.
To jest kolejna wielka kompromitacja tego rządu. Jest mi przykro i wstyd, że to są przedstawiciele Polski!
-
@franusiek
Cóż, różne są przyjemności. "Jeden lubi kwiaty, drugi, jak mu nogi śmierdzą." - jak to powiadał pewien mój znajomy.
-
A w UE ??
ZMOWA MINISTRÓW SPRAW ZAGRANICZNYCH. http://www.express.co.uk/posts/view/318045/EU-plot-to-scrap-Britain
-
@All
Proszę się nie czepiać załogi Enterprise i Poloni. Informacja o odwołaniu szczytów zniknęła z teleekranu, Emmanuel Goldstein ośmielił się skrytykować WB i jego autostrady zwycięstwa! A tu jakieś głupie uwagi o Panu Prezydencie Bronosławie! Jakżesz można?
-
@Mr.Spock
Komorowski jest w tym przypadku pomiędzy młotem i kowadłem. Wybrał udział, co jest lepszym rozwiązaniem, gdyż było jasnym i logicznym, że ze względu na odmowę porzyjazdu części gości, szczyt się nie odbędzie - to się nazywa właśnie dyplomacja. >\
Chyba jest miedzy mlotem a sierpem raczej.
Ale ci łomot spuscili wspoldyskutanci.:) I slusznie.
-
CZY NA PEWNO BOJKOTUJĄ TYLKO UKRAINĘ
Nie byłbym pewien czy ten bojkot dotyczył tylko Ukraińców...
nie widzę różnicy w "demokracji" Ukraińskiej i POlskiej
-
@franusiek
:)))))) Przygrzalo Ci w dekiel?
-
@martinez0
Racja ! Tu o gusta chodzi. I nie miej tych swoich za szczególnie wysublimowane. "Komoruski" - to szczyt smaku nie jest.
-
@Zeta
SZCZYT W JAŁCIE ODWOŁANY. UKRAIŃCY NIE CHCĄ SAMEGO KOMOROWSKIEGO - zapytam. Czy polskie MSZ jeszcze istnieje?, Czy pan Sikorski ciągle jeszcze jest ministrem tego urzędu?. Co on robi i co robią jego urzędnicy? Za co biorą pieniądze?.
------------------------------------------------------
No patrz pani: Sikorski i polski MSZ odwołali szczyt w Jałcie.
Koniec świata.
Ogarnij się, kobieto i nie wydalaj swoich wytrysków intelektu.
-
@selena
Ale ci łomot spuscili wspoldyskutanci.:) I slusznie.
-----------------------------------------------------
Kolejna intelektualistka; łomot mu spuścili.
"Ale jesteś guupi!"
To jest poziom tego "łomotu", szanowna.
-
@Konf
Ile ci płacą
Komentarz ostry jak brzytwa!
-
@franusiek
No, nie jest. Dlatego się chciał tak bardzo wybrać, żeby jakiś szczyt zobaczyć.
-
@Mr.Spock
Jak trzeba to Zachód zgnilizną, dekadencją i ZSRR-bis, jak trzeba to normalnym cywilizowanym krajem, a zachodni politycy raz ciemiężącymi Europejczyków sługusami Moskwy, raz obrońcami praw człowieka.
-------------------------------------------------------------------
A nie przyszło ci do łba że po prostu PIS ma racjonalne podejście do polityki?
Jeśli zachodni politycy podejmują złe decyzje to się ich krytykuje a jeśli dobre to się popiera.
Ale ty tego nie rozumiesz bo tak jak Tusk nie macie pojęcia o polityce.
-
@polonia
Często głupota i zaprzeczanie faktom oczywistym są tak przygnębiające, że nie można inaczej.
-
@selena
A jak myślisz, co sobie myśli, czytając Wasze wpisy człowiek, który nie głosował na Prezesa Kaczyńskiego i raczej nie zagłosuje? Myśli se tak jak ja. Nie plujcie na Komorowskiego bez potrzeby i powodu, bo mi w gębę plujecie.
-
@polonia
W pisiowych móżdżkach nie mieści się, że są ludzie normalnie serfujący w sieci, nie zadaniowe głupki?
---------------------------------------------------------------------
Mieści się mieści. Tylko bardzo łatwo odróżnić tych normalnie serfujących i funkcjonariuszy na służbie.
Ale piszcie, piszcie zawsze to jest się z czego pośmiać.
-
@polonia
I to, że może nam się to kiedyś przydać.
-------------------------------------------------------------------
Albo zaszkodzić. No ale ty wiesz że Janukowycz będzie rządził wiecznie.
-
@Mr.Spock
> Komorowski jest w tym przypadku pomiędzy młotem i kowadłem.
> Wybrał udział, co jest lepszym rozwiązaniem, gdyż było jasnym
> i logicznym, że ze względu na odmowę porzyjazdu części gości,
> szczyt się nie odbędzie
E tam logicznym...
Przecież już od kilku dni ze 100% pewnością było wiadomo,
że szczytu w Jałcie nie bedzie !.
Po tym jak Jaroslaw Kaczyński zasugerował bojkot Ukrainy
mądrzy politycy państw UE natychmiast poodwoływali swój udział
(słusznie opierając się na zdaniu tego poważnego polityka),
a nasz rezydent jak zwykle się zagapił no i wyszedł po raz n-ty
na przysłowiowego "donka", ups "znaczy się" "bronka" :(.
-
@Balt5
a jeśli dobre to się popiera.
Ale ty tego nie rozumiesz bo tak jak Tusk nie macie pojęcia o polityce.
----------------------------------------------------------------------------
Że zapytam: co szanowny widzi dobrego DLA POLSKI w bojkocie Ukrainy?
-
@dzierzba
> Przywódcy, którzy zbojkotowali szczyt w Jałcie to kaszaloty!
ROTFL :)
-
@franusiek
A to jakiś święty? Zasłużył to dostaje. A ty się tak nie utożsamiaj. Chyba, że jesteś tak samo umoczony, jak Komorowski w różne dziwaczne gierki w MON, w dawnych czasach. Poczytaj Szeremietiewa.
-
@Balt5
Albo zaszkodzić. No ale ty wiesz że Janukowycz będzie rządził wiecznie.
------------------------------------------------------------------------
Jakieś 5 lat.
Po czym dalej bedzie przywódcą liczącej się na Ukrainie partii.
Los biednej z warkoczem tak cię przejął czy też wyskok panaprezesa?
-
@Balt5
Toteż i nie przypuszczałam, że funkcyjni PiS oddadzą ten portal normalnym blogerom.
Stad i roi sie tu od różnych BALT5 i kolejnych klonów.
Miłej roboty.
-
@polonia
Wiesz, jak nazywa się twój problem? "Projekcja". Teraz grzecznie wypad na google, dowiadywać się, co to jest.
-
@martinez0
A to jest Kolego Prezydent Polski. Mojego kraju. A Szeremietiewa czytałem. I opinie na jego temat. NFoW polecam. :)
-
@romb
Czy utrzymywanie na wodzowskim stołku szefa partii która przegrywa 6 razy z rzędu wybory to żenada czy nieskuteczność?
--------------------------------------------------------------------
Nie. To jest wyjątkowa skuteczność. gdyby PO miało działać w takich warunkach jakie zgotowało PIS-owi to już dawno o tej partii zapomnielibyśmy.
-
odwołali szczyt? Nieszkodzi...
bo Bronek i tak pojedzie....
-
@polonia
> Obcujcie, na zdrowie.
Jeeeeeeeej, dzięęęęękiiiii!
-
@martinez0
Radzę poczytać własne komentarze i dać je do poczytania komuś w miarę inteligentnemu.
Opinia - nie przerażać się.
Wystarczy rozsądny wniosek: nie pisać tylko dlatego, że się umie.
A'propos wypadu na google:nie wszyscy czerpia wiedze z internetu, jak @martinez0.
-
@dzierzba
Pisaliście, Dzierzba, że wam to na humor dobrze robi.
Sami nie wiecie, czego chcecie, Dzierzba.
Ps. Wstyd tak postponować pieknego ptaka, Dzierzba.
-
Przynajmniej PiSKlaki nie mogą jęczeć, że Prezydent RP się w sprawie nie określił.
Albo że jest niezdecydowany. Określił się i wykazał się konsekwencją. Że Janukowycz odwołał szczyt to się nie dziwię, co to za szczyt, kiedy większość zaproszonych gości nie dopisała. Nie tylko sam znalazł by się w niezręcznej sytuacji, ale jeszcze naraził by na niezręczność Komorowskiego. W tej sytuacji to chyba jednyne co Janukowycz mógł zrobić.
-
@polonia
> Pisaliście, Dzierzba, że wam to na humor
> dobrze robi.
> Sami nie wiecie, czego chcecie, Dzierzba.
O jejku, jejku! Olaboga i eciepecie! Czego to wy Polonia nie powiecie!
> Ps. Wstyd tak postponować pieknego ptaka, Dzierzba.
Wrodzona niechęć do nadużywania słów wulgarnych nie pozwala mi napisać, co o posługiwaniu się nickiem Polonia uważam.
-
@Autor
Jaki Prezydent taka wizyta.
-
@dzierzba
O jejku, jejku! Olaboga i eciepecie! Czego to wy Polonia nie powiecie!
-------------------------------------------------------------------------
Szczyt intelektu, można by rzec.
Produkujcie się dalej, Dzierzba, z pożytkiem dla podobnym sobie intelektualistom.
-
Uwięzienie Julii T.
z wyroku sądowego, to jest dobry przykład, że za swoje szkodnictwo trzeba odpowiadać, nawet jeśli się było premierem. Wszak udowodniono olbrzymie straty jakie poniosła Ukraina w wyniku rządów tej Pani.
Jest to jednocześnie przykład dla Polski, że herr premier też powinien odpowiadać za swoje szkodnictwo, zanim ucieknie na wysokie stanowisko w UE.
Protesty dygnitarzy mają na celu wyłączenie od odpowiedzialności ludzi na wysokich stołkach.
-
@polonia
> Szczyt intelektu, można by rzec.
> Produkujcie się dalej, Dzierzba,
> z pożytkiem dla podobnym sobie intelektualistom.
A gili, gili! Kuku, kuku! Kiś, kiś! Bum tralala, bum!
-
@rymplum
Z tym krylem to naprawdę przednie :)
-
Dobrze,ze odwolali ten szczyt,
bo jak by sie nasz Bul-Komorowski na ten szczyt wdrapal?
A tak bedzie mial okazje wiecej potrenowac i w koncu sie na szczyt wdrapie.
-
Afront Janukowycza wobec B. Komorowskiego. Tak to jest jak się nie wzbudza szacunku ...
Pusty śmiech mnie ogarnął, gdy dzisiaj przeczytałem o tym , iż Ukraina odwołała szczyt w Jałcie. Pusty i gorzki. Bo wśród tych, którzy odmówili przyjazdu nie było Prezydenta Polski... . Kraju, który w Europie, sczególnie Środkowej i Wschodniej, powinien być uosobieniem wartości humanitarnych. Kraju, który korzystał w czasie wybuchu Solidarności i później w czasie stanu wojennego, z poparcia tzw. Zachodu, w tym w formie sankcji ekonomicznych, przeciwko reżimowi Jaruzelskiego, w imię właśnie obrony Praw Obywatelskich! I oto B. Komorowski, mieniący się być "opozycjonitą" z tamtego okresu, nie widzi nic zdrożnnego w wycieczce do Janukowycza, gdy straż więzienna bije więźnia politycznego. Ale może i nie powinienem się takiej postawie dziwić? W końcu jak najważniejsi ludzie w Kancelarii Prezydenta to Nałęcz i Kuźniar, plus kilku UWoli jak np. Lityński, to i nie ma się pewnie czemu dziwić, że sprawy praw obywatelskich - nie stoją na piedestale tej prezydentury ! Z gorzką ironią wspominam tylko oburzenie niegdysiejszego Marszałka Sejmu Komorowskiego wypominający Jarosławowi Kaczyńskiemu powołanie na stanowisko wiceministra sprawiedliwości b. sędziego Kryże ... . Minęło trochę czasu, i wyszedł "Pan Pełen Zasad"... . Nic tylko pogratulować. Ciekawe, co do powiedzenia mają: Kuźniar - super specjalista od polityki zagranicznej B. Komorowskiego, czy też pouczający i nauczający (czasy się zmieniają a ten zawsze przy żłobie) Nałęcz...? Przecież Janukowycz uznał, że przyjazd, m.in. Komorowskiego i czterech innnych "przywódców" Europy Środkowo-Wschodniej, wobec odmowy przyjazdu 11 (sic!) nie jest wart tzw. Szczytu !
Toż to jawny afront i lekceważenie, a może nawet pogarda! Tak się kończy polityka umiozgów wobez dyktatorów (zaznał już tego Sikorski w kontaktach z Łukaszenką) !!!!!!!
No i co, panowie Tusk, Miler, Komorowski? I kto miał rację? Jarosław Kaczyński, nieprawdaż?!
Podobno, jak się nie wie, co należy zrobić, to lepiej, na wszelki wypadek, zachować się przyzwoicie... podobno ... .
-
@polonia
Że zapytam: co szanowny widzi dobrego DLA POLSKI w bojkocie Ukrainy?
-------------------------------------------------------------------
To proste jak konstrukcja cepa. Naprawa standartów demokratycznych na Ukrainie pozwoli jej szybciej wejść do struktur UE. A to jest ewidentna korzyść dla Polski.
-
Moga "odlozyc".
Dzieki Komorowskiemu moga oswiadczyc,ze odkladaja,a nie ,ze nic z tego,bo nie bedzie nikogo.Igrzyska to co innego-tam zainwestowano pieniadze i panstwowe i prywatne,poza tym nie wolno upokarzac calego narodu,bo to przypomina zerowisko gryzoni takie ostrzenie zebow na to, co wypracowali inni.Zabierac im ich osiagniecia,niszczyc to,co wypracowali,bo klawisze byli brutalni wobec tej pani,chyba nie juz kanonizowanej europejskiej swietej?W tym przypadku poszkodowani nie moga byc wszyscy Ukraincy,to ich osiagniecia,a Tymoszenko trzeba bronic,ale madrze.
-
@polonia
Po czym dalej bedzie przywódcą liczącej się na Ukrainie partii.
Los biednej z warkoczem tak cię przejął czy też wyskok panaprezesa?
---------------------------------------------------------------------
Taak? A kom jest dziś Juszczenko?
Oczywiście/ Nie wiem jaki jest jej stan prawny? Czy należy się jej więzienie czy nie? I nie o to chodzi. W więzieniu też trzeba przestrzegać prawa.
-
@polonia
Toteż i nie przypuszczałam, że funkcyjni PiS oddadzą ten portal normalnym blogerom.
---------------------------------------------------------------------
Jest tu bardzo dużo normalnych blogerów. Waszą grupkę też nikt nie wyrzuca.
-
Zamiast do Jałty, do Budy Ruskiej pan prezydent pojedzie - napewno
... bo, jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma:)
Ale za to minister spraw zagranicznych jest w drodze do Birmy. Spędzi tam dwa dni, szef MSZ planuje wzmocnić współpracę gospodarczą między Polską a Tajlandią. Mają pomóc w tym biznesmeni, którzy pojechali z ministrem. Biorę to w nawias i pytam / czy współpraca gospodarcza z zagranicą leży w kompetencji szefa dyplomacji, czy raczej gospodarki?;)/.Ale zostawiam to.
Sikorski opuścił Polskę w wyjątkowo gorącym okresie, gdy tuż przed polsko-ukraińskim Euro 2012 wzmaga się nacisk polityczny świata na Ukrainę, by uwolnić byłą premier Julię Tymoszenko. W tych okolicznościach został odwołany organizowany przez ukraińskiego prezydenta międzynarodowy szczyt w Jałcie.
Czy pan minister nie miał wcześniej międzynarodowego rozeznania na temat szczytu w Jałcie? Jeśli nie, to znaczy, ze nie funkcjonują polsko-ukraińskie kanały dyplomatyczne. I poza tym, czy pan prezydent Komorowski ma jakichś swoich doradców, czy raczej nie?
Wydaje się jednak, że sprawy polsko-ukraińskie nie zaprzątają głowę szefa polskiej dyplomacji.Martwi się natomiast,
czy w Birmie internet i twitter będą działać.
Na ten wpis natychmiast zareagowali internauci. Niektórzy dość ironicznie. Oto niektóre z komentarzy:
"Panie ministrze, internet w roamingu sporo kosztuje. Chyba że to prywatny telefon, wtedy to już nie moja sprawa",
"My God. What a great tragedy 4 Polish diplomacy as foreign minister’s Twitter 4 the moment will be off. PS successful journey"
Przynajmnie w tym POlskim baraku, mamy 'wesoło'. Co ze smutkiem pozwalam sobie zauważyć.
-
@Balt5
Naprawa standartów demokratycznych na Ukrainie pozwoli jej szybciej wejść do struktur UE. A to jest ewidentna korzyść dla Polski.
A konkretnie które standardzy ukraińskie trzeba naprawić?
Bo jak na razie mamy więźnia skazanego na 7 lat za przekręty, który nie podporządkował się poleceniom służby więziennej podczas przewożenia do szpitala (nie ma zaufania do lekarzy podobno) i służba więzienna użyła siły. Skutek- kilka drobnych siniaków, które mogą powstać już przy silniejszym ściśnięciu dłoni, a co dopiero szarpaninie.
Zna Pan służbę więzienną, policję, czy jakieś służby specjalne, którym nie wolno używać siły, wobec niezdyscyplinowanych jednostek? Ja nie znam. Więc co Pan chce tam naprawiać?
-
Zróbmy zrzutkę na premie
Zróbmy zrzutkę na premie (coś w rodzaju jałmużny) dla Ms.Spocka oraz polonii, okażmy im litość. Wkładają tyle wysiłku w głoszenie nienawiści, topienie PiSu i wszystkich, którzy nie peanują PO w szambie a pracodawca tego nie dostrzega. Zauważmy ich wysiłek intelektualny oraz dyżur wielogodzinny przy klawiaturze okażmy im litość.
Czy mamy wpłacać na konto PO z dopiskiem personalizującym?
Mr. Spock oraz Polonia macie rację jesteście oryginałami nie trollami w przeciwieństwie do pozostałych i mnie.
Jak będzie trzeba pojedziemy "napukamy" Wiktora Janukowycza (chyba, że będzie odwrotnie) zrobimy to nie dla dobra Polski ale dobra PO i ratowania godności Bronisława Komorowskiego hrabiego.
Okażmy litość!
-
Autor
Skoro według Pana "z udziału w konferencji wycofali się przywódcy WIĘKSZOSCI krajów regionu", to jak to mozliwe ze "Przyjazd zapowiadał TYLKO prezydent Polski Bronisław Komorowski"? Chodził Redaktor do szkoły? Uczył sie logiki?
-
@RobertK
Widzę, że najbardziej skorzy do naprawiania "standartów (!) demokratycznych na Ukrainie" są ci, którzy o standardach mają niewielkie pojęcie.
...Nie ma na tę młodzieżówkę pisowską żadnego lekarstwa?
;)
-
Polonia
„Dobrze, że Polska wyraziła chęć uczestniczenia.
Myślę, że Ukraina zapamięta to. „
Pytanie, która Ukraina, co zapamięta. Ukraina „Pomarańczowa” tj. prozachodnia, zapamięta, iż Polska, która dotąd wspierała Pomarańczowych, nagle, w osobie Komorowskiego zmieniła kurs i teraz wspiera ich przeciwnika, miłośnika Rosji, Janukowycza. - Czy twoim zdaniem to leży w interesie Polski?
-
@RobertK
Zna Pan służbę więzienną, policję, czy jakieś służby specjalne, którym nie wolno używać siły, wobec niezdyscyplinowanych jednostek? Ja nie znam. Więc co Pan chce tam naprawiać?
--------------------------------------------------------------------
Ja to nawet pana rozumiem. PO złamała wszelkie standardy więc co się przejmować jakąś tam Ukrainą.Zresztą widzę że pan święcie wierzy w ofcjalną wersję Janukowycza. Pewnie to że Politkowską też zabili jakieś bandziory też pan święcie wierzy. Ale to pana sprawa. Ja nie wierzę.
Nie wiem jak to tam było w tym więzieniu. Pan pewnie też nie. Jednak siniaki są. A co mieli klawisze ściskać na brzuchu Tymoszenko?
Czy służba więzienna ma prawo siłą prowadzić więźnia do lekarza wbrew jego woli? Jeśli jego stan nie zagraża życiu?
-
@wujek m
Jeśli jest większość to z logiki wynika jest i MNIEJSZOŚĆ a Bronisław był w mniejszości czyli SAM i usłyszał "spadaj hrabio (czy coś takiego na ch.. ) tam są drzwi" od Wiktora.
Logikę (panikę i śmieszność choć LOGIKA to tak poważnie brzmi podobnie do korony Himalajów zdobytej przez hrabiego) to widzimy w tłumaczeniach tej sytuacji przez rządzących podległe im media oraz ich pracowników na blogach.
-
@MarekWart
Autor nie pisał o zadnej mniejszosci, tylko, powtarzam: "Przyjazd zapowiadał TYLKO prezydent Polski Bronisław Komorowski", wiec nie mów, że ktos cos powiedział, skoro tego nie powiedział.
"Spadaj hrabio"? Gdzieś to usłyszał? ...A może jesteś z tych, co to słyszą różne głosy, choć nikt inny ich nie słyszy?
-
panie prezydencie
tak trzymac w interesie PL
-
Prezydent Komorowski
tłumaczył, że chciał być w Jałcie, aby rozmawiać o sprawie Tymoszenko.
Bardzo mi to przypomina wyjaśnienia tw księdza M. który "spotykał się z esbekami, aby ich ewangelizować".
-
Odwołanie szczytu to sukces polskich działań
Prezydencki doradca o sytuacji na Ukrainie
http://tvp.info/informacje/polska/odwolanie-szczytu-to-sukces-polskich-dzialan/7305263
-
ooch
Bul chcial za Rodinu, za Putinu, a tu....
ni ...uja
hm, co za durnie, ta Europa.
Nie ma to jak szlachta polska typu Poninski, Branicki, Rzewuski: przy Tobie Panie Imperatorze stoimy i stac chcemy.
Stoil stoil, i nic z tego. Czesi, Wegrzy, Rumuni, nawet Giermancy ni w zomb go nie rozumieja
-
Bronek ... głowa do góry.
To co miałeś przeczytać tam, przeczytasz tu ... w Gnieździe za ponad 2.000.000.000,- zł.
Jestem przekonany, że wiwatom nie będzie końca.
-
@Balt5
Ja to nawet pana rozumiem. PO złamała wszelkie standardy więc co się przejmować jakąś tam Ukrainą.
Jakie niby "wszelkie standardy" złamała PO? Powtarza pan bzdurne frazesy Prezesa i usłużnych mu pismaków. Nie wiem, kto zamordował Politkowską, wszystko wskazuje na to, że ludzie Putina. Co do Tymoszenko, to właśnie ona kręciła lody z owym Putinem, za co ją dziś na Ukrainie przymknęli i osądzili przed sądem.
Pisze Pan, że są siniaki? A widział Pan te siniaki? Takie siniaki, to ja mam cały czas, po wycieczkach rowerowych, po grze w piłkę, na siłowni też czasem o coś zahaczę. Kurna, nie wierzę własnym oczom, ludzie, którzy w większości opowiadają się za wysokimi wyrokami z KS włącznie, ludzie, którzy opowiadają, że w więzień powinien pracować w kamieniołomach chcą sankcji dla całej Ukrainy, bo jakiś więzień ma siniaka!
Skoro kazali jej pójść do lekarza, a ona nie chciała, to ją tam doprowadzili siłą. Więzienie to nie ośrodek wczasowy, nie ma, że więzień czegoś nie zrobi, bo mu się nie podoba. A jak Pan uważa, że to niesprawiedliwe, to proszę sobie czasem włączyć kanał discovery i zobaczyć jak wyglądają więzienia w cywilizowanych krajach, konkretnie w tym najbardziej cywilizowanym, którego butów na polskiej ziemi domagał się pewien dyplomatołek. Jak więzień nie otworzy ust kiedy strażnik chce w nie zajrzeć, to dostaje pałą i nie ma gadania.
A od tego, żeby określić, czy czyjeś życie jest zagrożone jest właśnie lekarz a nie więzień, czy strażnik więzienny. Pan zdaje sie jest zwolennikiem wizyt lekarza w celach...
-
@RobertK
"Przywódcy, którzy zbojkotowali szczyt w Jałcie to kaszaloty! Podaj dalej!"
:)
-
@RobertK
Jakie niby "wszelkie standardy" złamała PO? Powtarza pan bzdurne frazesy Prezesa i usłużnych mu pismaków. Nie wiem, kto zamordował Politkowską, wszystko wskazuje na to, że ludzie Putina. Co do Tymoszenko, to właśnie ona kręciła lody z owym Putinem, za co ją dziś na Ukrainie przymknęli i osądzili przed sądem.
-------------------------------------------------------------------
Tak jak się spodziewałem. Żadne argumenty do pana nie dotrą.Szkoda papieru i atramentu. Ale w skrócie odpowiem.
Jakie standardy? Wszystkie.Podam jeden przykład choć nie spodziewam się zrozumienia.
W każdym DEMOKRATYCZNYM kraju jeśli ginie prezydent to szef służby odpowiedzialnej za bezpieczeństwo głowy państwa leci z automatu choćby był święty jak aniołek.
Uważałem że Tymoszenko ma sporo za uszami i dalej tak uważam. Nie w tym rzecz że siedzi a w tym jak jest traktowana.
Pan w ogóle nie słucha nawet co mówią pańscy guru. Oni nie negują łamania praw człowieka na Ukrainie. Proszę zapoznać się z czym miał wystąpić prezydent na szczycie w Jałcie. Więc nie pisz pan bzdur że pan najlepiej wiesz jak tam z tą Tymoszenko jest.
I ta pańska ślepa wiara w to co głosi wschodnia satrapia.
Chyba że pan nie wierzy w to co pisze tylko tak panu pasuje żeby dokopać Kaczorowi?
-
@selena
"Ale ci łomot spuscili wspoldyskutanci.:) "
Że co?
Ci "wspoldyskutanci" dostali łomot ode mnie, dwoma prostymi pytaniami, od których dostali wścieklizny :)
Ja wiem, że w PiS-narodzie ilość wyzwisk przekłada się wprost proporcjonalnie na "inteligencję", ale niestety, należę do cywilizowanego kręgu kulturalnego, więc PiS-blogerzy mogą się zapluć na śmierć. Za nisko stoją by mnie sięgnąć.
-
@Balt5
"Jeśli zachodni politycy podejmują złe decyzje to się ich krytykuje a jeśli dobre to się popiera".
hehe...
Chciałeś napisać: "Jeśli zachodni politycy podejmują złe decyzje to się ich gnoi, a jeśli dobre to się ich całuje w pośladki - zgodnie, z aktualną na daną chwilę, linią Prezesa :)
-
@Adam Karpierz
"Przecież już od kilku dni ze 100% pewnością było wiadomo, że szczytu w Jałcie nie bedzie !."
I właśnie dokładnie dlatego, w kontekście ME, Komorowski odmawiać udziału nie musiał.
-
@Mr.Spock
Chciałeś napisać: "Jeśli zachodni politycy podejmują złe decyzje to się ich gnoi, a jeśli dobre to się ich całuje w pośladki - zgodnie, z aktualną na daną chwilę, linią Prezesa :)
---------------------------------------------------------------------
Widzisz między nami taka różnica że ja piszę co chcę a ty to co musisz.
Ja piszę bo tak chcę a ty bo inaczej nie będziesz miał na chleb.
-
@Balt5
"Widzisz między nami taka różnica że ja piszę co chcę a ty to co musisz".
Nie Balt5: Ty wypisujesz bzdury, zawsze i wszędzie. Nawet w powyższym zacytowanym zdaniu. Idź spać chłopie. Jak śpisz, to się przynajmniej nie kompromitujesz. Chociaż kto to wie. Ja nie sypiam z Tobą :)
-
@Mr.Spock
Może ktoś wytłumaczyć a dlaczego szczyt miał się odbyć, skoro frekwencja nie dopisała? No i czy byłoby fair play odmówić przyjazdu współorganizatorowi ME?
-------------------------------------------------------------------
Jeśli chcesz odpowiedzi na pytanie to najpierw pokombinuj jak po Polsku te pytanie zadać.
No bo kto niby miał odmówić przyjazdu współorganizatorowi ME?
-
@Balt5
"No bo kto niby miał odmówić przyjazdu współorganizatorowi ME?"
Nikt nie odmówił przyjazdu Komorowskiego na Ukrainę. Skoro znaczna część uczestników planowanego szczytu postanowiła nie wziąć w nim udziału, to szczytu nie ma i tyle.
-
@Mr.Spock
Nie Balt5: Ty wypisujesz bzdury, zawsze i wszędzie. Nawet w powyższym zacytowanym zdaniu. Idź spać chłopie. Jak śpisz, to się przynajmniej nie kompromitujesz. Chociaż kto to wie. Ja nie sypiam z Tobą :)
-------------------------------------------------------------------
Zabolało mister? Trudno musi boleć. Taki los funkcjonariusza. Szczególnie jak funkcjonariusz nie najwyższych lotów.
-
@Mr.Spock
I właśnie dokładnie dlatego, w kontekście ME, Komorowski odmawiać udziału nie musiał.
-------------------------------------------------------------------
No popatrz! A jeszcze wczoraj first mu na drogę kanapki w Wyborczą pakowała.
Ale faktycznie odmawiać nie musiał jak mu powiedzieli nie przyjeżdżaj.
Chociaż nie był bym taki pewny czy jeszcze nie odmówi.
-
@Mr.Spock
Nikt nie odmówił przyjazdu Komorowskiego na Ukrainę. Skoro znaczna część uczestników planowanego szczytu postanowiła nie wziąć w nim udziału, to szczytu nie ma i tyl
--------------------------------------------------------------------
Nie rżnij głupa (a może nie rżniesz). Nie o to mi chodziło.
-
@Balt5
Tak jak się spodziewałem. Żadne argumenty do pana nie dotrą
Najpierw muszą być argumenty a nie hasełka powtarzane za prezesem.
W każdym DEMOKRATYCZNYM kraju jeśli ginie prezydent to szef służby odpowiedzialnej za bezpieczeństwo głowy państwa leci z automatu choćby był święty jak aniołek
Jakieś konkretne przykłady jest Pan oczywiście w stanie podać?
Nie w tym rzecz że siedzi a w tym jak jest traktowana.
A jak niby jest traktowana? Widział Pan jej celę? Nie bardzo przypomina więzienie, o polskim więzieniu nawet nie wspominając. Jak Pan taki wrażliwy, to proszę gnać pod pałac z protestem przeciwko piętrowym pryczom w polskich celach.
Pan w ogóle nie słucha nawet co mówią pańscy guru
Nie bardzo wiem, kogo ma Pan na myśli, ale ma Pan rację, raczej nie słucham tego co opowiadają politycy. Jestem w stanie zrozumieć ich solidarność w sprawie koleżanki po fachu, i solidarność w ramach poprawności politycznej, strachu o własne czery litery i zwykłego wyrachowania obliczonego na poklask. Ale mam na ten temat własne zdanie. Pan zaś jak rozumiem swojego guru słucha ślepo i bezrefleksyjnie. Widzi Pan, nie należy oceniać wszystkich własną miarką.
Więc nie pisz pan bzdur że pan najlepiej wiesz jak tam z tą Tymoszenko jest.
Wiem dokładnie tyle, ile wszyscy. Ale mały siniak na przedramieniu czy brzuchu nie robi na mnie wrażenia. Widziałem ludzi pobitych, wyglądają zupełnie, ale to zupełnie inaczej. Jak Pan chce może łykać ten kit, ja dziękuję, nie skorzystam.
I ta pańska ślepa wiara w to co głosi wschodnia satrapia.
He, he, słucham oświadczeń adwokatów i bliskich pani Tymoszenko, że właśnie rozpoczyna głodówkę, że właśnie ją kończy, że nie ma zaufania, albo nie zgadza się na wizytę w szpitalu a Pan mi tu z jakąś nowomową wyskakuje.
Jeszcze raz, bardzo prosto, strażnicy noszą w więzieniach pałki, kajdanki, gaz i broń nie po to, żeby sobie nimi dłubać w nosie, tylko żeby tych pałek użyć, jak będzie potrzeba. Na przykład w sytuacji, kiedy więzień nie wykonuje poleceń. Wykona, to używać nie trzeba. To tak trudno zrozumieć? Przecież to proste jak budowa młotka.
-
@rk1
wiadomo ze chodzi o to iz szczytowania nie bedzie, bo nie ma z kim. a tylko z Komorowskim szczytowac za bardzo nie ma sensu.
A bidulka z tej samej szkoły sowieckiego pisania newsów co redaktor VI? Czy tylko bezkrytyczny odbiorca krętactw?
-
@Pan Toflarz
Tak się zastanawiam, czy cię wysłać na sanki w maju, czy trochę pogonić po Salonie ?
Masz wybór. Co wolisz ?
-
@Balt5
"Nie o to mi chodziło".
Widzisz, Balcie, a kogo to obchodzi, o co Ci chodzi? Tak jak napisałem wyżej: głupoty wypisujesz. Tu nie chodzi o to, o co Ci chodzi, tylko chodzi o to, jak jest w rzeczywistości. A z rzeczywistością, to Ty się, Balcie, mijasz o lata świetlne.
Koniec wątku.
Pozdrawiam serdeńko.
-
@Balt5
Twój komentarz zachwyca. Tak z tymi zprzańcami trzeba walczyć.
Pozdrawiam.
-
@Feanor
Pytanie, która Ukraina, co zapamięta. Ukraina „Pomarańczowa” tj. prozachodnia, zapamięta, iż Polska, która dotąd wspierała Pomarańczowych, nagle, w osobie Komorowskiego zmieniła kurs i teraz wspiera ich przeciwnika, miłośnika Rosji, Janukowycza. - Czy twoim zdaniem to leży w interesie Polski?
----------------------------------------------------------------
W piłce kopanej nie ma rozróżnienia na pro- i antyzachodnią Ukrainę.
Polska, niezaleznie od wyborów Ukraińców - wspiera ich-tak to zapamiętają lub nie.
-
@wujek m
(?) Ja przetłumaczyłem język dyplomacji na taki cobyś zrozumiał. Jak czytam twą odpowiedź widzę, że zrozumiałeś.
Dziwne, że piszecie o ofiarach bąka Kaczyńskiego, który zostanie puszczony w czerwcu. Wówczas i widzicie i słyszycie - dziwne?
Co by było gdyby było - to typowe dla super inteligentów najświatlejszej z partii i ich zbrojnego ramienia medialnego do której nie dorosło społeczeństwo tym bardziej opozycja.
Czyż nie są piękne te informacje o rzeczowych konsultacjach społecznych, przecież wszystko zostało uzgodnione a gawiedź nadal nie rozumie co uzgodniła. Tego też nie widać i nie słychać? Władcy POślepli!
Piszę w lubczasopismach
-
06.05.2012 08:11
-
05.05.2012 12:53
-
30.04.2012 13:47
-
28.03.2012 18:37
Ostatnie notki
-
SZCZYT W JAŁCIE ODWOŁANY. UKRAIŃCY NIE CHCĄ SAMEGO KOMOROWSKIEGO
MSZ Ukrainy poinformowało przed chwilą, że "odkłada" mający się odbyć w Jałcie szczyt państw Europy...
08.05.2012 12:19 254 -
PO KATASTROFIE ROSJANIE UŻYWALI TELEFONU L. KACZYŃSKIEGO!
"Nasz Dziennik" ujawnił, że po katastrofie smoleńskiej ktoś w Rosji uruchomił telefon Lecha Kaczyńskiego i...
05.05.2012 08:24 268 -
WIESŁAW CHRZANOWSKI NIE ŻYJE
Polskie radio poinformowało o śmierci Wiesława Chrzanowskiego - adowokata, powstańca warszawskiego, więźnia...
30.04.2012 11:01 47
Moje ostatnie komentarze
-
Zwracamy tylko uwagę na fakt, że Donald Tusk zacytował też dosłownie tekst naszej blogerki....
26.05.2012 10:34
-
Zachęcamy do umieszczenia wpisu także na sportifo24.pl
15.05.2012 11:05
-
Przydaloby sie info kto z kim rozmawia i zaznaczenie pytan i odp ;)
15.05.2012 10:42
-
Zachęcamy do umieszczania wpisu także na sportifo24.pl, gdzie tra dyskusja nt. Euro 2012.
12.05.2012 20:51
-
Zachęcamy do umieszczenia wpisu także na sportifo24.pl - sportowym serwisie salonu24.
12.05.2012 20:50
Najpopularniejsze notki
-
MSZ UJAWNIA ROZMOWĘ Z 10.04.10: DLATEGO SIKORSKI WIEDZIAŁ
komentarze: 282
-
PO KATASTROFIE ROSJANIE UŻYWALI TELEFONU L. KACZYŃSKIEGO!
komentarze: 268
-
SZCZYT W JAŁCIE ODWOŁANY. UKRAIŃCY NIE CHCĄ SAMEGO KOMOROWSKIEGO
komentarze: 254
-
WAŁĘSA: W MOTORÓWCE BYŁ MÓJ SOBOWTÓR
komentarze: 200
-
PO: KACZYŃSKI I ZIOBRO TRAFIĄ PRZED TRYBUNAŁ STANU
komentarze: 150
Aktywne dyskusje
-
SZCZYT W JAŁCIE ODWOŁANY. UKRAIŃCY NIE CHCĄ SAMEGO KOMOROWSKIEGO
komentarze: 254ostatnio: MAREKWART
-
PO KATASTROFIE ROSJANIE UŻYWALI TELEFONU L. KACZYŃSKIEGO!
komentarze: 268ostatnio: POBORCA MAŁODOBREJ
-
WIESŁAW CHRZANOWSKI NIE ŻYJE
komentarze: 47ostatnio: NONPAREL
-
KLICH: ROSJANIE PODSŁUCHIWALI MNIE ORAZ INNYCH POLAKÓW
komentarze: 26ostatnio: AGENT IMPERIALIZMU
-
"ROSJA PONIŻAŁA POLAKÓW I ŁAMAŁA ICH PRAWA"
komentarze: 27ostatnio: TANNOD


